Honownica do cylindrów model: EUCO HZ
Maszyna przeznaczona jest głównie do honowania
cylindrów jednosilnikowych i cylindrów V-silnikowych motocykli i ciągników samochodowych, a także innych otworów w regenerowanych silnikach spalinowych.
Wytaczarki Wanny do sprawdzania szczelności Szlifowanie bloków i głowic
cylindrów jednosilnikowych i cylindrów V-silnikowych motocykli i ciągników samochodowych, a także innych otworów w regenerowanych silnikach spalinowych.
pozwala na szybkie i łatwe wykrycie szczelin i pęknięć oraz kontrolę szczelności obiegu chłodzenia głowic cylindrów i bloków silnika, zatykając wszystkie wyloty obiegu chłodzenia głowicy cylindrów gumowymi korkami, a następnie wtłaczając do obiegu powietrze pod ciśnieniem. Głowica cylindra jest następnie zanurzana w gorącej kąpieli wodnej i jeśli zawiera jakiekolwiek pęknięcia lub szczeliny, obserwuje się strumień pęcherzyków powietrza unoszący się na jej powierzchni. Urządzenie zostało zaprojektowane specjalnie do pracy ciągłej, jest wygodne i proste w obsłudze. Ponadto, urządzenie wymaga minimalnej konserwacji i jest w pełni wyposażone w wysokiej jakości, wbudowane zabezpieczenia.
System Centerline jest jedynym sposobem na skorygowanie i wyrównanie powierzchni czołowych zaworu do tej części trzonka zaworu, która pracuje w prowadnicy. Jeżeli zawór nie jest wyosiowany za pomocą metody technologicznej, powierzchnia zaworu będzie szlifowana mimośrodowo w stosunku do jego prawdziwego środka. Nowy zawór jest zgodny z oryginałem i mechanicznie dokładny we wszystkich swoich proporcjach. Grzybek i trzonek zaworu są współosiowe z tą samą linią środkową.
Poprzez wspólną obsługę standardowego mechanicznego pokrętła ręcznego i elektronicznego pokrętła ręcznego, można łatwo wykonać wytaczanie korpusu cylindra i obróbkę płaszczyzny frezowania. Dzięki doskonałemu systemowi Easy Touch, nawet nowa osoba może z łatwością nauczyć się obsługiwać maszynę.
Spełnia wymagania w zakresie wytaczania, rozwiercania i obróbki skrawaniem dla zapewnienia wysokiej dokładności prowadnic zaworów i gniazd zaworów. Lekka głowica wytaczająca o konstrukcji opartej na patencie wyposażona jest w potrójne urządzenie do flotacji powietrznej, system samocentrujący i silnik wrzeciona. Zaprojektowana specjalnie do naprawy małych silników i silników wielocylindrowych stosowanych w motocyklach i samochodach. W celu spełnienia wymagań wysokiej precyzji obróbki prowadnic zaworów o małej średnicy od 4 mm.
Spełnia wymagania w zakresie wytaczania, rozwiercania i obróbki skrawaniem dla zapewnienia wysokiej dokładności prowadnic zaworów i gniazd zaworów. Lekka głowica wytaczająca o konstrukcji opartej na patencie wyposażona jest w potrójne urządzenie do flotacji powietrznej, system samocentrujący i silnik wrzeciona. Zaprojektowana specjalnie do naprawy małych silników i silników wielocylindrowych stosowanych w motocyklach i samochodach. W celu spełnienia wymagań wysokiej precyzji obróbki prowadnic zaworów o małej średnicy od 4 mm.
Spełnia wymagania w zakresie wytaczania, rozwiercania i obróbki skrawaniem dla zapewnienia wysokiej dokładności prowadnic zaworów i gniazd zaworów. Lekka głowica wytaczająca o konstrukcji opartej na patencie wyposażona jest w potrójne urządzenie do flotacji powietrznej, system samocentrujący i silnik wrzeciona. Zaprojektowana specjalnie do naprawy małych silników i silników wielocylindrowych stosowanych w motocyklach i samochodach. W celu spełnienia wymagań wysokiej precyzji obróbki prowadnic zaworów o małej średnicy od 4 mm.
Lekka wytaczarka głowica oparta na patentach wyposażona jest w potrójne urządzenie do flotacji powietrznej, system samocentrujący i silnik wrzeciona.
Zaprojektowany specjalnie do naprawy małych silników i silnika wieloskładnikowego używanego w motocyklach i samochodach. Aby spełnić wymagania obróbki wysokiej precyzji dla prowadnic zaworów o małej średnicy 4 mm.
Zastosowanie